Mahakukkunud puu juurealune maailm (1536x1152 px) |
ÕPETUS
Kuna Thela alias Aavikuemand hullutab inimesi taas Amandi kataloogist tellima, siis paar nippi, kuidas tema poolt skännitud ja üles laaditud kataloogipilte paremini näha. Kirjeldatavast tehnikast võib abi olla ka mõnel muul juhul - näiteks saab nõnda Tsiili fotokunsti peensustesse süüvida või ülemist 1536x1152px harjutuspilti uurida.
NB! Ära püüa luubiga uurida Facebooki pilte, neid ei saa oluliselt suuremalt vaadata.
Amandi jaoks kasuta linki, mille andis Thela oma blogipostituses
http://aavikuaed.blogspot.com/2012/08/jacques-amand-sibullillede-kataloog.html
Vali huvitavana tunduv pilt ja
1) klõpsa sellel parema hiire nupuga, ning vali:
-> Open Link in New Tab
2) uues Tab-is on pilt alguses sama suur, nagu lihtsalt peale klõpsates oleks olnud (527x807)
3) klõpsa veelkord pildil ja pilt suureneb originaalsuuruseni, millega ta tegelikult üles laaditud on:(1164x1600)
4) Kirjuta üles soovitud mugula(te) tellimiskood(id) , nimi ja igaks juhuks ka hind
5) soovitavalt sulge pildi TAB ülanurgast x-ga
6) Siirdu tagasi esilehe TAB-i ja vali sealt uus huvitav pilt..
Märkus1: See ei ole imevahend suvaliste blogipiltide suurendamiseks. Need pildid, mis on enne üleslaadimist vähendatud 800x600 ei muutu kahekordselt klõpsides suuremaks. Internet Exploreri paremalt alt võid küll valida suurenduse % kasvõi 500, kuid see ei tee pilti selgemaks. Abiks vaid suurena üleslaaditud piltide originaalsuuruses vaatamisel.
Vihje: Amandi veebipoes http://www.livingcolourbulbs.com on (vist) kõik kataloogis saada olevad taimed ja nende kirjeldused väga hästi näha. Ka hinnad näivad klappivat skännitud kataloogi omadega. Kaupa on võimalik ka ostukorvi lisada, et saada ülevaadet oma tellimusest. See veebipood aga ei saada midagi väljaspoole Inglismaad. Ostukorvis näidatav kood ei ühti kataloogis oleva kaubakoodiga, nii, et selle üleskirjutamisest ei ole vist kasu.
Thela - kas sul ikkagi oleks tellimisel sellest poekoodist mingit abi? Ma lugesin su tellimisvormi igatsusest küll, kuid minu arvates ei ole tegelikult mõtet teha avalikuks kasutamiseks lihtsat vormi, mis kaob tellija silmist kohe peale nupuvajutust. Sel puhul pead veelkord inimesega ühendust võtma ja täpsustama, kas ta ikka tahab tellida. Kui inimene aga unustas oma kontakti lisada, siis ta jääbki asjatult ootama. Las parem igaüks saadab ise meilisid, millest ehk taipavad omale koopia jätta, kuni loodetavasti saab üles korralik e-poe tarkvara. Laikimise lingi panekut võin uurida õhtul. Muide, kui muudad oma pildikataloogiblogi seadistustes Settings->Posts and comments->Showcase images with lightbox "yes" asemel "no", siis selle asemel, et pildile klõpsates tekiks slideshow allaserva, hakkab iga pilt kohe avanema originaalsuuruses. Kui pilt vaadatud, siis tuleb kasutada back nuppu tagasipöördumiseks blogilehele, nagu vanasti oligi. Olekski parem arvutivõhikute jaoks.
Su arvutikool on fantastiline. Aitäh!
ReplyDeleteAitäh õpetuste eest ja ma tahaksin natuke koolitust saada küll, kuidas selle kodulehe CMS-ga ringi käia, mulle sellistest Help-st nagu seal, et tehke vorm ja sisestage see, paraku ei aita, selleks olen liiga blond :). Võib-olla oleks targem telefoni teel rääkida, aga tööpäeva sees ma paraku ei saa nende asjadega tegeleda. Ning Su numbri unustasin viimasel korral ka salvestada :(.
ReplyDelete